shiiet, det var 2 veckor sen jag skrev..

Lite nyheter som har hänt!
Förr förra veckan hände det inte så mycket förutom att Sp09 var i den stora staden Stockholm! Mycket trevligt!
Förra veckan så var vi lediga torsdag fredag.. as skönt! Jag åkte upp till Oskar onsdag kväll och var där ända tills på söndagen! Det blev mycket med mys, det gillas!
I söndags så fyllde älsklingen 19 år! Det blev att umgås lite med hans släkt, senare så kom mamma o pappa och hämtade mig! Innan vi åkte hem pratade vi om Mallorca resan som jag ska åka med Oskars familj i sommar! UNDETBART!

FLYG BILJETTERNA ÄR BOKADES IDAG! ÅKER DEN 25/6!!! WOOOOHOOO!♥
 


Kommentarer
Postat av: din älskling!

klart det blir mys!;) och jag ser fram emot mallorca resan lika mycket som dig:D <3

2010-05-17 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0