3 mars.. bara 19 dagar tills jag fyller och bara 8 dagar till Lapplads resan! ♥

Jag har inte skrivit på länge, jag vet ett jag är dålig på att uppdatera..  jag ska försöka att bli bättre.
Hade sovmorgon i morse ungefär en timme! (Y) woho, blev att ta bussen i till Motala och dra till tandläkaren och klippa av en tråd som stack in i kinden.. inte kul någon stans. :o
Sedan fick jag vänta på att Vadstena bussen skulle komma, väntade i en halvtimme, usssch gillar inte att vänta på bussar.
Idag var Adrian tillbaka ifrån Egypten, den lilla jäääveln som har varit där på sportlovet fy fan..
Men det var ju kul i alla fall att se den pöjken! J

Jag är väldigt glad över att vi slipper bo med Beccis i Abisko, nu så kommer lilla Adrian få stå ut med mig, Emma, Ellen och Anna.. undra ifall om han kommer palla de? :o hehe den som lever får se! :D


Den här version med Michael Jacksons ”we are the world” totally awesome!
Men originalet är mycket bättre!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0