var ett tag sen.

det var ett tag sen jag skrev i bloggen, men jag har inte hunnit/ orkat, i helgen så har jag varit i simhallen med den älskade Victoria Holgersson ♥ fy fan vad jag har saknat dig asså!  Brrrrrrrruuuuuuuumm hahah fy fan bästa på länge asså! ♥
också har mamma målat mina naglar! (a) jag älskar dig mamma♥ det kommer lite blider sen på hur mina naglar blev.

en sak till jag har gjort i helgen är att jag har saknat min älskling så otroligt mycket, ni kan inte förstå hur mycket jag har saknat honom, jag vill bara kunna pussa på honom nu! Hoppas att han blir bra till helgen nu om inte så dör jag! :o fy fan vad jag älskar honom, ingen kan förstå hur mycket jag gör de,

8/8 -09 det var då det blev vi älskling! ♥


Min älskade Victoria Holgersson, du är den bästa vän en brud som jag kan ha!♥
blev en sommar bild!
 

nu kommer lite blider på mina naglar!







Kommentarer
Postat av: victoria ofc!

du är den bästa man kan ha! Fyfan, jag har saknat dig också! :(



Och vet du? Du och Oskar är så sjukt fina tsm! Och jag hoppas ni lever forever tsm :o!



2010-01-26 @ 17:50:45
URL: http://victoriaholgersson.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskar dig med! Pöösss!!! :D

2010-01-26 @ 21:56:46
Postat av: din älskling!

Och nu är jag hemma älskling, och jag saknar dig också<3 Och nu är det inte långt kvar till fredag! och jag längtar som fan ska du veta!



8/8 -09, bästa dagen i mitt liv!

2010-01-27 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0