sista lektionen !

sitter i datasalen med Emma! (L) jag har saknat den skruttfisen!
bara för att jag är coool trött och hungrig,  (fiskmås)
jag är så hungrig så att emma får passa sig för annars äter jag upp henne!
och så är det så här att jag sitter och funderar på att ris inte kanske skulle passa i en cesar sallad?
och en anna sak som jag har tänkt på är att Emma måste ha lugg i morgon för jag vill  se hur snäll hon ser ut! ( hon säger själv att den snälla luggen inte är hennes stil....) men det skiter jag i förtillfället, för jag är så fucking jävla hungrig!

Emma har ett väldigt glatt humör, med en liten känsla av ost!


ÄPPELMOS OCH PUSS I RUMPAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0