klockan är 17.55 och jag är hungrig! :o

just nu sitter jag och slöar på uh. lite tråkit om jag säger det själv,
men nu så kom thyrstedt och johan så då blir det lite roligare!
skolan i dag var väl okej bara att det var en så jävla lång dag, man orkar ju ite gå i skolan ifrån kvart över 8 på morgonen och sedan gå i skolan till 4 på eftermiddagen. imteee kul nånstans, men snart är det helg!
då kommer älsklingen och stannar till söndag!
på lördag så ska vi fira mamma med typ lite av släkten, det ska väl inte bli så jätte kul med tanke på att det var ju inte så länge sedan jag träffade dom.
men nu ska jag läsa igenom APU-uppgiften så den blir klar, sen ska jag keeeka nudlar!

PEACE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0