färdig pluggad

Nu är jag färdig pluggad för hela den här veckan! Fan så gött!
Idag så har det inte hänt så mycket jag har varit i skolan och chillat!
Snart är det helg det känns så jävla gött, vi är ju lediga på fredag så det blir en extra lång helg, och det betyder ju att det blir extra lång tid med älsklingen i helgen. ♥ Det gillar vi!
Imorgon ska jag även sova och min älskade Victoria och följa med henne till skolan på fredag, efter skolan blir det att åka till älsklingen vid 12. ♥
Det ska fan bli kul att få myyysa med min saknade Victoria igen! (a)

Men det personen som jag saknar mest utav allt i hela värden är min Oskar!
Jag har inte fått träffat honom på 2 veckor!   + så har ju han varit sjuk!  Det var inte kul häller!
Men nu så får jag äntligen få träffa honom på fredag! ♥
Jag älskar dig Oskar Lisell!

Nu hade jag tänkt att måla naglarna och kolla klart på roomservice och packa väska till fredag sen blir det att lägga sig i sängen och prata med älsklingen!  ♥

PEACE*


Kommentarer
Postat av: din älskling!

aaw, jag älskar dig<3

den enda jag tänker på just nu kan du räkna ut vem det är, det är inte så svårt, det är en person jag inte har fått träffa på för lång tid och som jag älskar för mycket för att det ska behöva bli så här lång tid mellan oss:( som tur är får jag träffa DIG på fredag älskling, det har jag sett fram emot ända sen jag lämna bussen och åkte hem från linköping=/ och fyfan va vi ska mysa i helgen!!



jag älskar dig mest utav allt hjärtat :) (L)

2010-01-27 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0