äppelmos

bara för att jag hade så kul med att skriva ett inlägg förut så blir det ett nu med! (Fisk)
när jag hade kommit hem idag så pptäcker jag att mamma och calle hade vait och köpt ett nintend wii!
ja fy fan vad kul!(ost)
men jag har inte hunnit att spela än för att min dumma fiende calle (fiskmås) ha occuperat de... fan också
snat så ska jag sno de! (kundvagn)

nyss när jag var ute i köket och skulle baka brunisbollar så fanns det inget fucking jävla havregryn! (älg)
och vi har inget godis eller några popcorn och jag är tjockt sugen på godis eller nått!

och jag vill säga att jag och emma saknar BABBSAN! fan asså vi är inte 95% med henne som emma skrev förut, det är liksom inte ok!  fan du måste komma till oss snart! :o (kossa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0