26/1 -09

idag så har det inte hänt så mkt, jag gick upp vid halv 7 som vanligt, sen blev det att fixa sig, med andra ord duscha, orkade inte sminka mig idag! (a) blev för jobbigt! Höhö lite lat jag vet!(H)
sen blev det att dra iväg till skolan
 hände inte så mycket där typ hade 2 vanliga lektioner! Sen så skulle vi börja det nya temat,
det var typ några lärare som stog och pratade i ungefär 3 tim, fy fan vad jobbigt det var, uusssch!
men men det är väl sånt man får leva med!
när jag kom hem så blev det att gå ut med hunden och äta efter de blev det att sätta sig med svenska läxan..
nu ska jag nog plugga lite till sen blir det att kolla tv!

PEACE*

kör en dagens outfit! ;)
höhöh !


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Dags o städa Lisa :D

2010-01-26 @ 19:51:17
URL: http://voofflan.blogg.se/
Postat av: mamma

ja du Kristoffer jag sa precis samma sak! ;D

2010-01-26 @ 21:38:15
Postat av: din älskling!

helt okej outfit du har valt idag, gillar tröjan skarpt;)

2010-01-27 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0