Måndag

Cha cha!
Dagen började med att jag gick upp vid halv nio, jag och mamma ringde till tandläkaren..
då  var klockan ungefär vi 20 i nio, de säger att jag  kan få komma in och laga tandställningen  vid 20 över… så det blev att springa upp och ta på sig kläder och borsta tänderna, fy fan vad jag fick stressa Det var så att jag kom precis in till tandläkaren i tid, när jag hade lagat den så drog jag hem i typ 45 min sen drog jag till Motala igen.. När jag väl hade kommit till skolan så kunde dagen inte bli bättre, Sten, våran engelska lärare åkte iväg med 08:orna på Europa resa idag så vår sista lektion var inställd!!!  WOHOO!
Sen tiggde jag skjuts av min bror hem istället för att ta bussen, fy fan vad gött det var!
Nu sitter jag har och ska snart lägga upp en rolig grej som Freddie visade mig i helgen.. med andra ord så kommer det bli en allmänt tråkigt klipp som jag tycker är as kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0