Kondomer, Lepsyl, Linniment, Handkräm, "dildosar" och nån jävla grävling.

Elsa och Lisas vandring från Apoteket till skolan!

Som alla andra dagar när jag och Elsa är vi på ett ovanligt damp humör, 
ajja hur som helst börjar det hela med att vi var på väg till skolan i från slottet i Vadstena, 
men på vägen tillbaka till skolan så skulle Elsa till apoteket för att handla hand-kräm, linniment, och lepsyl
när vi var på väg ut så jag ett erbjudande om "bomulls pads" 2 för 30 eller nått!  
Elsa tyckte att det var helt ok pris, så vi drog in och köpte de med,
medans Elsa stog i kön då jag en massa jävla tamponger för typ 100 spänn,
hah redan då började vi dampa lite smått, 
när Elsa stor i kön så ser hon att det hänger kondomer på nån hylla eller nått
haha fan då blev det mera damp! 
när Apioteksfolket äntligen blev av med oss,
så gick Elsa runt med de 2 bomulls padsen och viftade med dom i luften! höhö!  
enligt henne såg det ut som 2 dildosar,
heh mogna vi är, jo tack jag vet! vi är fan nästan stolta övert också!
när vi väl börjar närma oss skolan så ska vi ta em liten genväg tyckte vi! 
vi började gå genom löven tills Elsa lyfte på ena benet
( typ som en hund pissar om ni ville veta höhö.)  också frågar hon,

Elsa:  det finns inga GRÄVLINGAR här vah? 
Jag:  neej -.- , men det finns nog någon lite igelkott.
Easa: jaha, DÖ DÖ DÖ DÖ!

HAHA fifan vad kul man kan ha en från apoteket!



just nu blir det att Chilla Pung och glo på tv! 
 
PEACE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0