tårtor?

Jag vet att jag är lite konstig när jag skriver (a), men jag känner ju så här 
att det är inte så kul att skriva om vad jag har gjort på dagarna, men men! :D 
 im kommer vicish att hjälpa mig styla min blogg bara så att alla vet! :D det gillar vi !

ajja skit samma nu till dagens blogg ämne,  TÅRTOR.
Jag är inte en så värst tårt-lover, men jag diggar att kolla på dur de ser ut,
jag tycker fan att det är as fränt att kunna göra,
" de så kallade Cooola tårtorna" enligt mig.
ehm  lite bilder på de "coola tårtorna" då!


























Jävligt AWESOME om jag få säga det själv! :)

men nu hade jag tänkt att dra mig till sängen och ptata lite med älsklingen min!<3
sen blir det att sooova, känns helt okej.

PEACE! *


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vad är det för fel på mina tårtor?

Bara för att dom inte är så fina att titta på, men de smakar nog tusen gånger bättre!!! Tror du inte det! ;)

2009-10-17 @ 00:04:42
Postat av: Anonym

Vad är det för fel på mina tårtor??

Bara för att de inte är lika vackra att titta på? Men de smakar nog tusen gånger bättre,tror du inte det!!! ;)

2009-10-17 @ 00:08:44
Postat av: Anonym

AS NICE!

2009-10-17 @ 08:17:11
URL: http://victoriaholgersson.blogg.se/
Postat av: vofflan

Jag måste nog hålla med Anna där lisa ;)

2009-10-17 @ 10:31:16
URL: http://voofflan.blogg.se/
Postat av: Abbe

Jag gissar att du gillar svampbob tårtan mest xD

2009-10-17 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0