ehm.

dagen har varigt jävligt seg ska jag säga !
fan vaknade i morse och bara ville gå och dö!! :o
dimma ute när jag kollar ut, mörkt som in i helvete och fucking jävla kallt!
det är fan piss tråkigt att stå och vänta på den jävla bussen!
när jag kommer till skolan märker jag att hon spanka läraren var i skolan idag! fan ! -.- 
 
fan allt gån nästan bara åt helvete!
Posetiv jag känner mig idag! :o

ajja ! im kommer jag sova hos min pernilla älsklingen! (a) Torsdagsmys för hela slanten!

men ska dra och vara lite mera posetiv nu!

PEACE*

Kommentarer
Postat av: Abben

Jasså har ni spanka lektioner i skolan :P å jag som trodde att du gick på nån djur skola :P

2009-10-28 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0