OskarLisell! (L)

Snart har det gått 3 underbara månader med min älskling OskarLisell! <3

Jag älskar dig så jävla mycket du kan inte förstå!
när jag är med dig så känns allting bra. (L) 
utan dig så vet jag inte vad jag skulle göra,
mitt liv skulle vara meningslöst utan dig baby<3
Du är hel jävla underbar!
du är fan det finaste jag har älskling, om du skulle lämna mig skulle jag dö.
älskling lova mig att du aldrig lännar mig!? du betyder mest för mig!<3

LisaCronegren<3OskarLisell!

8/8 -09
det är den lyckligaste dagen i mitt liv! det var den dagen det blev du och jag!<3


 

Kommentarer
Postat av: din bästa vän!

Och ni är super söta tsm! <3

2009-11-07 @ 14:45:34
URL: http://victoriaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0