livet

 för det första vet jag inte vad jag ska skriva,
varit hemma och varit sjuk idag igen!
sköönt att få sova ut på en vardag! (a)
snart så slipper jag äntilgen skolan bara ungefär 2 veckor kvar innan min APU börjar!
fan så gött! 
sen efter APU:n så är det jullov! det är ännu mera nice!

för det andra så var det väldigt länge det väldigt länge sedan jag träffade
min bästa vän sen han började på sin nya skola! :)<3
hoppas att du har det bra där! :)<3
fan jag hoppas att vi kan träffas snart, det var ju as länge sen ju! :(
inte kul, saknar min voofflan!<3 :( 
 men det löser sig nog!
bästa vänner håller ihop! <3 :)


för det tredje så saknar jag min emma som en fiskbulle i solen! mums!
men jag ska försöka att komma till skolan på torsdag och rädda dig !
jag lovar de emma! :o kan inte låta dig vara utan min för länge! (a)
jag vet att du älskar mig din lilla fis propp! <3 :D
måste ju vara med och hejja på SP09B fan!
+ så måste jag hitta några kläder till de! :o

ajja det lösger sig! (h)
nu ska jag dra och chilla pung och kolla lite på tv!  hell yeah!





PEACE*


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vi måste träffas snart bästa vän:)<3

2009-11-11 @ 16:28:16
URL: http://voofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0