bio dax.

Igår så var jag och Vicish på bio! Vi kollade This is it med Michael Jackson.
En MYCKET bra film för alla som älskar MJ, så filmen passade perfekt till mig och Vicish. :D
Filmen är en sammanhållning av inspelningarna från repitionerna till han London konser
som han tyvärr aldrig hann att utföra innan han dog! :'( mkt tragiskt.
men fimen var jätte bra!  rekomenderar den för dig som älskar MJ. :) <3

Idag har det inte hänt så mkt, först blev det skolan! sen hem skulle börjat på inlämning uppgiften
men hittade inte några frågor eller häftet! :s så jag får göra det im ist! :)
så jag har inte gjort så mkt!
Idag har vi fått reda på när vi ska till Abisko med skolan! :D 11 till 19 mars blir'e,
de hade tydligen flyttat på resan!  det skulle igentligen vara över min och Emmas födelsedag
( fyller samma dag!) men det är ju skönt att slippa vara borta på sin födelsedag! :) 
wiiie! 

har inte så mkt mer att säga så

PEACE*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0