weoiho!

har skaffat en ny blogg nu! :) blev trött på den andra, gammal bild!

eh aa... idag har jag spenderat dagen med Vicish darling! :)
Myyss! :)
i morse när vi vaknade vid 9 så tittade hon ut genom förnstret, och jag bah: " är det sol ute?"
hon bah: " neej!" amen då sover vi igen sa jag!
sen sov vi till 20 över 11  så drog vi ner och åt frukost efter de så blev det att ta på sig bikinin
och dra ut och soola! <3
och nu så har jag äntligen blivit lite bruuun iaf! :)
typ vid 3 så ddrog vi ner till östensson och köpte glass! :D
när vi åkte hem så träffade vi Korren Martin och izza, typ fan jag fattar inte
hur de kunde ha lång byxor på sig! :o det var ju svin varmt!
sen typ vid 5 så drog Vicish och jag ner till badstrand och badade! :)
Fyyyyy i helvete vad kallt det var!  men det var typ uppfriskande eller vad det heter!
ajja skit samma! :)

nu ska jag ta och titta på tv! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0