:)

Shuluu!

Fredag: 
Fy fan vilken jävla rolig kväll asså. Den roliga delen av dagen började när jag drog till Vicish vid 3.
då fixade jag håret... inte kul men men.... sen blev det att titta på Twilight! <33 oh fy fan vilken bra fim det är!
när vi hade tittat på den så drog vi ner och åt, Grillspätt med färsk potatis!<3  Meums!
när vi väl hade ätit blev det att vänta på Sandra som skulle göra i ordning sig, sen drog vi till uh.
det var typ lite segt i början... men sen fan blev det as nice. Dock blev jag vicish och sandra jävligt irriterade.. 
men men  det sket vi i då!  för vi hade as kul.. typ taack för kvällen giiiirls! 
aah det var en jävligt kort sammanfattning på kvällen!


Lördag:
seeeeg dag säger jag bara!
dagen börjar med att jag drog till stallet.
efter jag hade hart i stallet så fick jag cykla hem! -.-' när jag väl kommer hem så var jag tvungen att go ut med
vovvsingen! (a)  
när jag hade varit ute med vovven så blev det att  sitta vid datorn och tv:n
idag så har jag fan bara suttit i den här soffan och harft en tråkig dag...
jag hatar verkligren sånna dagar.
man blir helt degig i huvudet lix..
men idag så har jag svullat i mig en ben and jerry's glass! :)  dom glassarna är för jävla goda! :)
det var typ det mesta av dagen!

Puss! :*alla gillar spegel bilder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0