Tisdag!

skola som vanligt! (Y)
sen hem till vicish och packa en " låda" med typ jordgubbar och saker ! fy fan vad gott det är! :o
sen blev det att dra till badstarand och soola!  när vi är på badstranden så typ går vi och badar på en gång!  kallt fortfarande i vattnet!  bara så ni vet!  när vi kom upp ur vattnet och skulle börja sola så kom det en massa jävla små flugor till stranden fy fan vad störande!  så vi drog hem ist och solade där!  senare kom sandra hem!  och typ en halv timme efter hon hade kommit så började regna! :o
så vi fick ta in alla grejor och sitta inne på den typ inne altanen!
 jag och vicish satt och retade sandra lite! (a)   Kulkul! :D
efter ett tag så ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig!  och så blev det!
när jag kom hem var det bara nästan att byta kläder och börja cykla till annika ! :)
jag skulle prova mönstret till min avslutnings klänning! :)
det passade bra! (Y)
 
nu funderar jag på att snart stänga av datorn och soooovaa! :o
är hur trött som hälst!

Pussss! :*
Alla gillar spegel-bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0