Söndag!

Dagen händer det inte så mkt!,
Snart kommer vicish! :)  vi ska väl plugga till so provet vi har på tisdag!
det är det sista provet vi kommer ha i 9 an  Gött säger jag bara!
sen resten av skoltiden är bra helt slapp! , typ inga meer läxor , det kommer bli hur jävla gött som helst.
men det kommer bli hur jävla sorgligt som helst att sluta skolan , kommer fan sakna klassen som fan!
det är ju så att jag kommer börja tjuta! :o

ajja nu ska jag dra och äta nått inna vicish kommer hit! :)

 Pussss! :*


GAMMLA BILDER GILLAR ALLA! :D

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt! :) wihiie, jätteglad blir jag av att höra det :D



Kram! :)

2009-05-24 @ 19:33:58
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0