kommer inte snön snart?

just nu så längtar jag till att det ska koma snö!
har nästan inga julkänslor, har inte äns handlat några julklappar än! :o 
fan vad svårt det är att hitta de!  när jag är på stan och letar till en alla andra så hittar jag ju bara saker till mig själv. :o jag fattar inte hur det kan bli så! :o (a)
det ända som jag har gjort som är julit o år är att sätta nejlikor i en apelsin sen så har jag bakat pepparkakor!


så här blev några av mina pepparkakor,



den här blev jag mest nöjd med! (a)

 



nu ska jag fortsätta att kolla på Harry Potter med mamma!

PEACE*


Kommentarer
Postat av: emma

min favoritpepparkaka är en stor gris som de står hitler på :)

2009-12-19 @ 15:09:15
URL: http://unacquainted.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0