Jullov.

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag orkar inte så mkt,
ni får nöja er med att jag inte skriver så mkt!

Nu så har jullovet börjat och jag har varit hemma hos min älskling i några dagar! (a) mysss!
Just nu så väntar jag på att mamma ska hämta jul pysslet
så jag får pyssla lite innan pappa kommer hem med julgranen,
då ska jag pynta den, det ska bli riktigt fucking jävla awesome! (H)

Nu så sitter jag och pumpar julmusik och försöker få lite julkänslor,
det känns fan inte som att det är julafton im!
det känns igentiligen som att det är ungefär en vecka kvar till jul! :o
men men jag får nog lite julkänslor innan kvällen är slut, hoppas jag iallafall!

Snart ska jag nog fortsätta med att julpynta och fixa klart allting inför im!


PEACE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0