God jul eller nått.

Idag så är det julafton! :) Riktigt nice om jag får säga det själv,
dagen har ju självklart spenderats med min familj.
Imorse så åkte vi till farmor och hälsade på henne,
fikade och så det var väl ingen höjdare men lite får man väl stå ut med ibland.
Sen när vi hade kommit hem ifrån farmor så hade morfar redan kommit, lite senare så åt vi julbord,
fan jag b1 jar bli lite trött på  de, lite surt när det är jul, :/  men nu blir det inte mer jlbord bara en massa julskinka.(a)

Just nu så sitter jag mamma pappa och morfar. Pappa sitt/ ligger i fotöljen och halvsover ;)

ajja nu ska jag fixa min trasiga nagel så att mamma kan måla mina naglar sen!


nu kommer den fett snygga bilden på mig när jag älskling och emil var ute och letade gran!




Kommentarer
Postat av: Kristoffer

man kan ju vara glad på bilderna med Lisa ;)

2009-12-25 @ 12:26:57
URL: http://voofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0