bara för att!

Jag glömde säga en sak förut i mitt förra inlägg!
jag var ju på stan med Kristoffer innan jag åkte till Oskar,
vi gjorde en hissa och dissa lista, det känns helk ok! <3 :D


Sen så har jag en till sak att säga att jag saknar min älskade Victoria Holgersson,
du är saknad till 100% fan jag saknar att vi inte kan träffas och ses lika mkt som vi gjorde förut,
du anar inte hur mkt jag saknar de! våra minnen är orförglömmliga stumpan, när jag kollar tillbaka på det bilder som vi har tagit genom alla 4 år som vi har kännt varandra så blir jag fan tårögd.
jag kan inte förså, som du sa att vi inte har bråka någon gång och om vi har gjort de så blir vi ju sams igen på mindre än 1 minut!<3 det är det jag kallar för äkta vänskap!  
jag vill fan att vi ska träffas oftare för jag sakar dig min Bästavän,
Det kommer alltid vara du och jag, forever and ever darling! (h) <33
Puss på dig gullungen min! :*
Jag älskar dig Vicitoria! <3

nu kommer lite minnen som gör att tårarna kommer fram! <3
( iaf för mig (a)<3 )























I belive I can fly,   AND I AM COMMING AFTER! <3


Jag älskar dig Victoria Holgerson!<3

PEACE*


Kommentarer
Postat av: victoria ofc!

Åh gud, minnen asså! Blir fan också tårögd. :/ Vi måste fan ta och träffa mycket mycket mer oftare! Detta är sjukt hur man kan sakna en vän så jävla mycket, fast egentligen är det inte så konstig eftersom vi har varit med varandra nästan varje dag i 4 år! Hälla var den bästa tiden, med dig, alla hys, syon ao allt! Jag saknar dig bruden.

Åh jag älskar dig för alltid, du och jag mot världen. <3

2009-12-23 @ 20:12:29
URL: http://victoriaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0